9/21/2013

Fashion blogger Workout

TRAIN INSANE Workout Weightlifting Gloves | ShopBlogilates
Zdravím Vás bando !
Cítím se o dost lépe. Třikrát hurá! Postřehla jsem, že hodně lidí je teď nemocných.Nojo,už tu není léto a přichází ochlazení,což na většinu z nás byl trošku šok  a zanechalo to takovou stopu. 
Takže...
Až Vám bude lépe a budete schopni něco provést se svým tělem. Předpokládám, že po týdnu ležení v posteli a přejídání všelijakých dobrůtek (Ano nutello a palačinky, ještě teď vás proklínám) vaše váha neklesla dolů, ale nějaké čísílko přibylo. 
Proto...
Mám na youtube v odběru skvělou Cassie a její blogilates. Po těch dnech neustálého ležení jsem se rozhodla,že aspoň něco se sebou provedu. A její nejnovější video mě vykouzlilo úsměv na tváři. 
Jedná se o  The ULTIMATE Fashion Blogger Workout. Což je cvičení s Cassie a jako host je s ní známá fashion 
blogerka Chriselle Lim. Zaměří se hlavně na partie těla jako jsou boky,stehna a bříško,protože každá blogerka 
chce ve svém outfitu vypadat co nejlépe.

Tak s chutí do toho ! Já už to mám za sebou. :)

6 comments:

  1. Děkuji moc za tip! :))
    Zrovna po cvičení s Jane Fonda hledám něco pravého... skvělé! :D

    ReplyDelete
  2. Tak alepson, že ty se máš líp- Já pořád ještě ležím s čajem v posteli :D Až budu fit, tak si na tenhel článek vzpomenu! Chci konečně začít semnou něco dělat, haha :D

    ReplyDelete
  3. Já cvičím jógu s Larou Stiles, na to si čas většinou najdu, ale jinak na to docela dobře kálím teďka :D

    ReplyDelete
  4. skvělé!děkuju za tip, s Cassie cvičím už půl roku, ona je prostě nejlepší)

    ReplyDelete
  5. Díky za tip hned to jdu zkouknout :) .. předminulý týden na mě taky něco lezlo, ale naštěstí jsem to za jeden víkend vyležela a zatím se držím, jen trochu posmrkávám :)

    lucysworlds.blogspot.cz

    ReplyDelete