2/24/2012

Charakteristika : Rihanna Fenty

Jelikož opravdu nevím, co bych měla přidat. Tak jsem si řekla, že jsem přidám rubriku a to charakteristiky. Na minulém blogu, jsem nějaké charakteristiky psala a ještě je mám uložené, tak sem Vám občas nějakou hodím, když nevím co jsem dát.

Since I'm not sure what I should add. So I told myself that I will add this section and characteristics. The last blog I wrote some characteristics and still is I saved, so I will occasionally throw some, I do not know what to give.

Rihanna Fenty

Tumblr_lwtwgy0umk1qjqdvno1_500_large
Rihanna Fenty , barbadoská kráska má pouze 23. let a už je na všech vrcholech žebříčků.
Věčně provokující hvězda , na které chlapy můžou jen oči nechat, je proslavená svými unikátními písněmi a videoklipy, nebo pouze jen kecma přihlouplých časopisů o tom jak se jí hroutí život ?

Rihanna má velice zajímaví styl, který se hodí k její osobnosti.Její tělo je tvořeno stoprocentními křivkami, za které by se nestyděla ani ona sama. Její vyzívavé tanečky a gesta z ní dělají ještě větší osobnost jakou je. Svým celkovým vzhledem by omámila skoro každého kluka co by ji přišel pod ruku. Její výstřelky s vlasy jsou vlastně jejím gestem, kterým upozorňuje že se opravdu ničeho nebojí

Její povaha dost vypovídá o jejím stylu života. Šílená,sexy,bojácná,náročná,flirtující….Ví co od života chce a co nechce.Občas udělá chybu nebo se jen špatně rozhone,nevyvede se jí videoklip nebo nějaký song, ale to je jí jedno. Ona to prostě překousne a jde dál.

Je to docela těžké tady psát o ní charakteristiku, no vlastně ne jenom o ní, o všech celebritách, když vím že je vlastně ani vůbec neznám.Je to prostě jen moje úvaha, je to jen moje mysl. A proto nevím jestli budu pokračovat v těhle charakteristikách když vím, že soudím knihu jen podle obalu.




1 comment:

  1. Rihanna!♥
    strašně se mi líbily ty její červený vlasy♥ ,ale teď jak má tu blond s černýma odrostama, tak se mi to vůbec nelíbí :D
    Kejt.

    ReplyDelete