3/23/2012

Unknow

 
Omlouvám se za moji neaktivnost, ale tenhle týden byl hektický ve škole. Pořád samé písemky a dnes jsme psali tu nejdůležitější z matiky a mám docela i dobrý pocit, tak snad to dobře dopadne.
                  A už dost okrem školy a chci se Vás na něco zeptat. Píšu do soutěže české pošty sloh , který má být na téma "Napiš dopis svému oblíbenému sportovci a vysvětli co pro tebe znamená olympiáda" S paní učitelkou jsme včera dopis dokončili a už zbývají jen drobné detaily, tak se Vás ptám. Chtěli by jste můj sloh vidět ? Zajímalo by Vás, kdo pro mě je nejlepší sportovec ? A co pro mě znamená olympiáda ? Pokud ano, tak budu ráda a dám to sem, aspoň budu konečně vědět a nebudu se dlouho rozmýšlet co jsem dám. :) Mějte se krásně !

6 comments:

  1. sloh bych si určitě ráda přečetla .))

    ReplyDelete
  2. Určitě to sem napiš , ráda si to přečtu :)
    A jinak taky jsem měla tenhle týden hroznej :/ .. No jo , no - škola ..

    ReplyDelete
  3. Ten obrázek ! skvělý
    jinak, teď to je podle mě pro všechny ve škole hektický, zmatený, přehnaný, prostě špatný, ale bude to zase fajn :)

    ReplyDelete
  4. Pěkný článek, koukni i ke mě na blog :)

    ReplyDelete
  5. ano, dej to sem, rada si to prectu! Posilam pusu z Italie :)

    ReplyDelete