4/09/2012

New in: Olympia Brno

Tak jo, doufám, že nejste zmlácené do krve, já naštěstí ne a to než jsem odjela do Brna, tak mě moji milý spolužáci ještě stihli, ale byli hodní (haha, to je poprvé co jsem o nich řekla, že jsou hodní). Velikonoce jsou za námi a nám už nezbývá se jen těšit na velké prázdniny ! Huhůů !!

Tak se už dostáváme k new in,haha, ale jo jsem spokojená , ale musím ještě si něco dokoupit (sako, top, a ani už nevím :D ).. Nebudu tu rozepisovat co vše jsem si koupila, sami se podívejte.

Nejsou to wedges, ale nejspíš si ani wedges nekoupím, stačí mě tyhle.

!!!! No tak to jsem vzala jen tak prostě plavky :D No, jsem zvědavá jestli je vůbec ponosím, pokud by jste je někdo opravdu chtěl, stačí napsat, možná by jsem je vám i prodala ! :D Ta hněda je tmavší než na obrázku !

wayfair nebo jak se to píše, mě se moc líbí a mám je dokonce ve wishlistu, aspoň něco škrtnu :)

Klasická černá sukně.

boty MIXER, plavky i sukně C&A, brýle H&M.

9 comments:

  1. Ty boty jsou krásné! Plavky vypadají zajímavě a už se těším na tvůj outfit s bodycorn :)

    ReplyDelete
  2. No tak mě připadá že wayfarer je nutnost každýho...a ty boty jsou krásný,ale třeba já bych si v nich dala na hubu(pardon) a ty plavky bych si asi nekoupila :P

    ReplyDelete
  3. jee,ty boty sou krasny,ze bych taky zajela do oly?)))

    ReplyDelete
  4. Jé, můžu se zeptat, kolik stála sukně? :) Jinak ty boty jsou pěkné, akorát mi přijde, že jsou v dosti velkém sklonu, v tom bych se asi zabila a moc by se mi v tom chodit nechtělo :D Ale určitě ti budou slušet, těším se na nějaký outfit! :)

    ReplyDelete
  5. ahoj :-) náhodou jsem našla tvůj blog a je opravdu úžasnej :-) kdybys chtěla můžeš se mrknout na můj, zrovna začínám a hodí se mi každá rada od zkušené blogařky :-)

    ReplyDelete