5/23/2012

I´m back with NEW IN

Jsem zpět v celé své kráse ! No, haha v kráse ani ne ale to nechme být. Jak asi víte, nebo možná ani nevíte, nebyla jsem tu dlouho, protože se mi předělával pokoj a já neměla čas a vlastně ani nějakou extra náladu jít na počítač.Raději jsem se věnovala úpravám, které teda ještě rozhodně nejsou dodělané a je ještě docela spousta práce. Tím pádem Vám můj "nový" pokoj ještě neukáži a počkám si až to bude to "pravé ořechové".

Jak se dívám , tak jsem ještě nedala new in z Vídně, tak tady ho máte ! :)




brýle / forever 21 , pásek /f orever 21,hair cuff / H&M černé jeansy / tally weil 
, které se mi nejspíše někdo ukradl a odnesl si je domů, když já nebyla u své kabele a zrovna jsem měla závod :/ To mě moc mrzí, ale hned ten den , jsem si jeansy koupila nové ;D..

3 comments:

  1. Ten hair cuff už tam strašně dlouho okukuju.. ale šetřím na prázdniny, na výlet do Prahy, Brna a tak všude možně, kde hodlám utratit nechutnou sumu v Topshopu, forever21 apod.. :D

    ReplyDelete
  2. ten hair cuff vypadá dobře:)

    ReplyDelete
  3. super vecicky :) hair cuff som v obchode obzerala aj ja :)

    ReplyDelete