9/21/2012

Birthday day !

Tak konečně je mi 15 let ! Nádherný věk, stejně nádherný jako všechny ostatní . Je tu další rok přede mnou, plný zážitků,starostí,radosti,smíchu,hádek, prohraných i snad vyhraných závodů. Co budu dělat v můj den ? Jelikož jsem nemocná a nemůžu se jen tak flákat venku, strávím, krásný den s rodinou a budu se jen poflakovat a léčit se a cpát se Candy King. :D V pondělí si jedu pro můj dárek, tak pak se dozvíte jaký to je..  
                                                                                                                            Mějte krásný den. Nicole


9 comments:

  1. všechno nejlepší a jsem zvědavá, co to bude za dárek! :)
    Tereza♥

    ReplyDelete
  2. Wow, jsi kočka!
    Jinak všechno nejlepší do života. Ať jsi pořád taková, jaká jsi:-)

    ReplyDelete
  3. krásna fotka :) prajem všetko najlepšie :)
    http://www.charmingdragonfly.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Všechno nejlepší :) Jsi krásná :)

    ReplyDelete
  5. Ta fotka je doopravdy moc krásná:) a přeju hodně opožděně všechno nejlepší:D:)

    ReplyDelete
  6. nádherná fotka!! jinak ti přeju jen to nejkrásnější!:)

    ReplyDelete