11/02/2012

Inteview with Nikol

Po dlouhé době jsem se rozhodla udělat další rozhovor, můj první rozhovor byl s Lucií Šumovou ( můžete se podívat tu http://www.nicole-em.blogspot.cz/2012/02/interview-with-your-lucy.html ) 

Tenhle rozhovor je se skvělou blogerkou Nikol z blogu Talk to my moustache . Nikol je velice milá, krásná slečna, která si zaslouží své čtenáře, protože její blog se krásně rozvíjí a já myslím , že to dotáhne daleko !

1) Ahoj Nikol. Jako první bych začala tím aby ses nám trochu představila. Co tě vystihuje, co máš ráda ? Co naopak nesnášíš ?...
Ahoj :). Představování není má silná stránka, ale pokusím se. V srpnu mi bylo 18 let, bydlím v malém městě v Královéhradeckém kraji. Nechci zveřejňovat kde přesně. Myslím si, že nejvíc mě vystihují sluchátka v uších, foťák v ruce a lenost. Bez hudby nevydržím ani vteřinu. Mladí lidé běžně mají koníčky, něco dělají po příchodu ze školy, ale já jsem s tím skončila po ukončení základní školy. Dřív jsem se věnovala basketbalu a volejbalu, ale teď bohužel ničemu, protože mě už nic neláká. Asi od 15 se zajímám o focení a naprosto jsem si to zamilovala. 



2) Asi nejčastější otázka, co tě vedlo k tomu aby jsi založila blog ?
 Asi jako každá blogerka jsem měla už nějaký ten blog před tímto, který zahrnoval spíše informace o celebritách apod. Takové ty blogy malých holčiček (tím nechci nikoho urazit!). Po nějaké době jsem narážela na fashion blogerky a hrozně mě to zaujalo. Dřív jsem oblečení vůbec neřešila a byla taková šedá myška. Netvrdím, že jsem teď nějaká primadonna s luxusním oblečením, ale určitě nosím lepší věci než dřív ;). K založení mého nynějšího blogu mě vedl sen, že bych někdy mohla vypadat jako všechny ty blogerky, které obdivuji, komunikace a využití volného času.




3) Tvůj blog je hlavně o módě , chtěla by si se jí více věnovat ? Nebo máš jiné plány co by jsi chtěla v životě dělat ? 
Můj blog obsahuje prvky módy, ale myslím si, že móda jako taková to není, protože nejsem člověk, který by se oblékal do nejnovějších trendů, které určuje módní ,,bible". Spíš nosím, co se mi líbí, co je mi pohodlné a občas se trefím i do něčeho, co se momentálně nosí :). Kdybych měla svůj příjem peněz, určitě bych se módě věnovala víc, ale jsem stále závislá na rodičích a nechci po nich věčně vyžadovat peníze, takže snad do budoucna se mi poštěstí si něco vydělávat a třeba se tím budu moct zabývat více. Mým velkým snem je vystudovat žurnalistiku a dostat se do módního časopisu. Byla by to opravdu paráda! Ale držím se při zemi, abych jednou nebyla zklamaná, že jsem skončila jen s kbelíkem a hadrem v ruce :D. 

4) Co plánuješ dál s blogem ? Máš třeba i představu , že by jsi blog měla třeba ještě ve dvaceti pěti letech ? 

V několika posledních dnech o blogu stále přemýšlím a ráda bych ho posunula na vyšší úroveň. Ještě nedávno byste na mém blogu našli jen fotky. Netvrdím, že je na tom něco špatného, ale každého zajímá něco jiného, a tak pořád vymýšlím, čím ho obohatit. Nedávno jsem se pustila do psaní recenzí, které mě dřív moc nebavily, ale teď si ke zhodnocení nějakého kosmetického přípravku moc ráda sednu. Obohatila jsem svůj blog ještě tipy na skvělé blogerky. Do kdy budu mít blog je zatím neznámé, ale věřím tomu, že u blogování ještě chvíli zůstanu :). Představa, že bych se se svými čtenáři dělila o své zážitky, fotky, kritiky atd. ještě ve věku 25 let, mi nepřijde úplně nemožná. Znám blogerky, kterým je přes 20 let a stále se tomu s velkou vášní věnují a mají kupu čtenářů. Dokonce znám velice elegantní dámu ve věku 40 let a taky bloguje :). 






5) Originální blog, co tě při těchto slovech hned napadne ?

 Pod tímto si každý představí asi něco jiného. Originalita je opravdu těžká záležitost. Já si pod tím představuji hlavně co nejoriginálnější fotky se skvělými nápady, v úžasném provedení.



6) Co tě motivuje k dalšímu a dalšímu článku ? Jsou to milé komentáře, nebo jen to že tě to prostě a jednoduše baví ?Motivace přichází hlavně od mých čtenářů. Komentáře mi dělají velkou radost, protože z velké části jsou pozitivní. Pochopitelně se najdou i negativní, ale i ty beru. Vezmu si je k srdci a vím, co pro příště udělat jinak nebo vůbec nedělat. Motivují mě i jiné blogerky. Svým obsahem blogu. A je přeci jasné, že je to hlavně kvůli tomu, že mě to baví :))



7) Měla si někdy chuť s blogem skončit ?

Těch chutí už bylo :). Ale nikdy jsem to nedokázala, protože se to stalo (dá se říct) mým koníčkem, mou zálibou, a už si to snad bez toho ani nedokáži představit. Chodím si jen tak po venku, něco vyfotím a jsem ráda, když se o to s někým mohu podělit a znát na to názor okolí. A teď, když se ke mně hlásí něco málo přes 400 čtenářů, nechci skončit, protože bych o ně nerada přišla :).

                            
8) A co kritika ? Setkala si se už sní ? Pokud ano, co ti pomáhá ji ignorovat nebo se povznést nad ty kritické komentáře nebo uřážky ? Kritika vládne světu a i já se s ní setkávám. Jak už jsem se o tom zmínila, kritiku beru, nevadí mi. Chybami se člověk učí. Každý někdy uklouzne. Při čemkoli. Pokud se u mě někomu něco nelíbí a dá mi to najevo, beru to jako jeho názor a nijak mu to nerozmlouvám. Nepatřím mezi ty lidi, kteří by se začali bránit a tvrdit, že to není tak, jak kritik napsal. Je to jeho názor a každý má právo ten svůj mít. Co jediné mě na tom vždy zamrzí je to, že kritika jde od anonymů. Štve mě, že lidé nemají odvahu svůj názor napsat pod svým jménem. Když mně se něco u nějaké blogerky nelíbí, normální slušnou formou o tom dám vědět pod svým profilem a nepíši to anonymně. 

9) Co by jsi vzkázala blogerkám, které začínají a chtějí být taky tak dobré jako jsi ty či další úspěšné blogerky ?Těm můžu vzkázat jen hodně štěstí a pevné nervy, protože začátky jsou sakra těžké. Mám blog skoro rok a dá se říct, že se posouvám výš až teď. Proslavit se v blogovém světě není jednoduché, protože nás blogerek je už hrozně moc. A hlavně, ať vždy myslí na originalitu!



10) Myslím že deset otázek by už stačilo, tak teď ta poslední.. Popiš svůj blog třemi slovy, které tě jako první napadnou.Přemýšlím nad touto otázkou už pěkně dlouho a nemůžu na nic přijít. Myslím si, že velkým základem mého blogu je ukázat lidem, jak levně se dá nakupovat. Dá se říct, že můj blog je určen především těm, kteří nemají to štěstí narodit se do bohaté rodiny s pěti vilami, deseti auty a hračkami posetými diamanty. Já beru vždy to nejlevnější a jednou za čas si dopřeji něco pořádného. Tím pádem bych mohla použít tři slova - Blog za kačku :)



Páni ! Ty si ale dobrá ! Takhle rozsáhlé odpovědi od žádné blogerky jsem ještě nedostala ! Na žurnalistiku se určitě zaměř, moc ti to jde, krásně se mi tvé odpovědi četli, už se těším až si od tebe budu číst články v nějakém časopisu ! S anonymy s tebou musím naprosto souhlasit, lidé by se měli vyjádřit pod svým jménem to je velká pravda. Především Ti moc děkuji za rozhovor , jsi krásná milá a skvělá blogerka, budu Ti držet pěsti ať to dotáhneš tam, kam budeš chtít. Měj se krásně, Nikol 

Nemáš vůbec za co děkovat :). To já děkuji :). Třeba mě tím ještě víc proslavíš :). Hrozně ráda dělám rozhovory. Jen je škoda, že jsem jich moc nedělala :(. Byla jsi teprve druhá. Kéž by se zase někdy něco objevilo :).

7 comments:

  1. Nikol som si poslednú dobu veľmi obľúbila jeden z mála rozhovorov, ktorý som prečítala celý :) chválim výber otáziek :)

    ReplyDelete
  2. Moc dobré otázky ! Skvělý rozhovor jsi udělala ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. miluju Nikčiny fotky :)
    hezký rozhovor

    ReplyDelete
  4. Doufám , že to nebudeš brát jako vnucování nebo tak něco , ale nechtěla by jsi udělat rozhovor třeba se mnou ? :)
    Taky je dělám hrozně ráda , ale zátím jsem dělala jen jeden rozhovor ... :)
    Když tak mi dej vědět na mejl ! :)

    gabulka-lovelygirl@email.cz

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete