1/10/2013

skin products

Napadlo mě, že Vám ukáži, jaké přípravky na pleť používám. Všimla jsem si, že Sabina z lost in closet dnešní příspěvek má také o tomto, ale přísahám Vám , že mě to jen tak napadlo, když jsem přišla domů a vůbec jsem nevěděla, že ona také takový bude mít. Jen si to chci ujasnit, kdyby někdo měl nějaké připomínky. :)


1.Jako první bych Vám ukázala CARE 3in1 od Avonu.
Popisuje se jako- Čistící pleťový gel 3 v 1 s výtažky z aloe a zázvoru. Čistí, tonizuje a hydratuje pleť.
Já ji mám od Vánoc a vyhovuje mi, pleť nijak nedráždí, takže pro citlivé pleti si myslím, že je vhodná.

2. Jako druhá je tu osvěžující pleťová voda také od Avonu.
Pleť pěkně osvěží a vaše pleť po těžkém dni může zase dýchat. :)

3. Poslední na obrázku Hydratační gel Avon.
Osvěžující nemastný hydratační gel zanechává pleť hebkou a pružnou.

Úplně jsem zapomněla vyfotit tenhle olej. Je to od značky Saloos. Já mám olej YLANG-YLANG bio regenerační obličejový olej.
Popisuje se jako- Luxusní,extra výživný přírodní bio olej. Šetrně pečuje o suchou i mastnou pleť,kompenzuje nedostatek vody a obnovuje rovnováhu pleti. Má antiseptické účinky a čistí zanesené póry.

Tenhle olejíček mám hrozně ráda, je příjemný a má zajímavou vůni. Časem bych chtěla vyzkoušet i jiné výrovky od téhle značky.

A jako klasika, krém od Nivea.

Jaké produkty používáte Vy na svou pleť ? 


7 comments:

  1. č. 1 mám taky, miluju tu vůni :)
    a jinak používám pleťový krém od Dermacolu, na žádnýho zabijáka akné jsem ještě nenarazila :(

    ReplyDelete
  2. Kde upravuješ stránky? :))Kdyžtak odkaz,prosím. :)

    ReplyDelete
  3. 257489954562566
    i very like your blog!

    YOU CAN WIN iPHONE HERE HERE HERE
    http://winonlinerewards.com/win-free-iphone-4

    ReplyDelete
  4. já používám hodně Biodermu teď, micelárku i pore refiner krém :) nově mám čistící pěnu od Nivey, tak jsem na ní zvědavá :)

    ReplyDelete
  5. Já jsem si oblíbila krém od Garnier a všemi opěvovanou micelární vodu sensibio od Biodermy :) nemůžu si vynachválit :)

    ReplyDelete