1/17/2013

WIN Nail polish NARS

Tak po delší době, jen takový menší příspěvek. Zítra se budu ulívat ze škole, jedu na závody. Tak mi můžete držet pěsti. Na víkend nemám nic naplánovaného, možná jen nějaký nákup v Brně a učení na pondělí (pololetka z matiky) ANO budu taaak závidět mým spolužákům, že to mají za sebou !!

Vyhrála jsem giveaway u Pavlíny Jágrové ! :) A to lak na nehty od NARS. Hrozně se mi líbí barva a ještě takovou nemám. Je to už moje druhá výhra nějaké giveaway. A co Vy ? Vyhráli jste taky už něco ? :) A líbí se Vám blog Pavlíny ? 



3 comments:

  1. to je nádherná barva
    Pavlínka má nejúžasnější blog, zbožňuju ho <33

    ReplyDelete
  2. raz sa mi pošťastilo vyhrať platenu tašku aj s fixkami :D a to je tak všetko ... Pavlínu sledujem, ale nie až tak ako kedysi :) lak má krásnu farbu

    ReplyDelete
  3. Ty máš štěstí, ta barva je moc pěkná:))

    ReplyDelete