3/02/2013

Ranní ptáče dál doskáče

Dnes je tak nádherně ! Sluníčko mě vzbudilo už o půl osmé, říkala jsem si, že je to docela zvláštní vstávat v sobotu takhle brzo a dobrovolně. Ale mě to vůbec nevadilo, hned jsem měla skvělou náladu (což po ránu nebývá tak často). Poslední tři dny se budím s takovou dobrou náladou, že se už i divím, co se se mnou děje. A přísahám Vám, jestli mi ji někdo pokazí, tak mu urvu jazyk, narvu ho do zavařovací skleničky a pošlu vlakem do Austrálie. (dobře nejsem žádná masochistická zrůda, ale kazit náladu by neměl nikdo a nikomu! )

Hned ráno jsem šla běhat. Vstávat brzy je celkem i výhodou, uděláte toho tolik, a pak Vám zbývá ještě hromada času. Normálně bych vstávala o půl 11 a pak se divila, jak ten den rychle uběhl a já nestačila udělat  tolik věcí !

Dnes večer se chystám na další ples. Beru si opět moje černé šaty, které jsem měla na prvním plese, na kterém jsem byla. Snad si pořádně zatancuji a pobavím. Co máte dnes v plánu Vy ? 

13 comments:

  1. I já mám dnes skvělou náladu :*
    Za to zkrátka může to přicházející jaro!! :)

    Užij si ples!! :)

    ReplyDelete
  2. Také jsem dnes vstávala brzy a jsem ráda, že den bude hned o něco delší a stihnu tolik věcí :) A mám radost, že pomalu přichází jaro a sluníčko se probouzí :)

    ReplyDelete
  3. oooch čučoriedky by som si dala ♥:D

    ReplyDelete
  4. Tak strašně ráda bych něco dělala! Jsem nemocná a pořád přemýšlím, co bych dělala, kdybych nebyla :D Tedy jak bych cvičila, co všechno bych stihla atd :D Včera jsem dokonce přeorganizovala skříň! :D A s tím vstáváním brzo máš pravdu.. Ale zas nadruhou stranu, co je lepší než spát do oběda a pak být úžasně odpočatá celej den :D

    ReplyDelete
  5. Tak si poriadne ten ples uži! Mmm a tie čučoriedky s banánom by som si teda dala. :-)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dneska mě taky vzbudil celkem brzo sluníčko, ale i tak mě to nedonutilo se něco naučit:D

    ReplyDelete
  7. Já jsem musela dneska vstávat brzo kvůli ségrám - musela jsem je hlídat. Sluníčko u nás začalo svítit až kolem oběda. Vstávala jsem v 8 a do pěkně zmrzlýho prostředí. Snad bude zejtra líp :)

    ReplyDelete
  8. Borůvky ! Jak bych si je dala ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    ReplyDelete
  9. Dneska mě taky vzbudilo sluníčko, ale štve mě, že zase zalezlo. Vidím to leda tak na čtení knížky :)

    ReplyDelete
  10. u nás taky svítilo a máš boží blog:)

    ReplyDelete
  11. je krásné probudit se a vidět venku to krásné počasí:3.

    ReplyDelete
  12. Co bych za to dala, kdybych měla tělo Miley... :)

    ReplyDelete
  13. Ten prvý citát, úžasný a tak pravdivý!

    ReplyDelete