7/01/2013

Athletic

V sobotu jsem jela na závody do Olomouce. Byly to závody jako každé jiné, takže ani nevím co mám psát. Neskončila jsem první ani poslední. Běžela jsem 800m a 400m překážek, štafetu 4x100 i 4x400. S časy jsou docela spokojená. Teď na delší dobu mám od závodů klid. :)

Let´s go!



S Terezkou, vícemistryní Moravy a Slezska na 60m :)

S Adélkou,dorostenecká mistryně ČR ve štafetě na 4x400m :p

běhat překážky ještě neumím,spíš je skáču jako srnka :D

naše Terezka :)

800m jojo výraz vypovídá o mém aktuálním stavu na fotce

díky bohu, už jen metr !

Pamatuji si mou větu po překážkách "To bylo hrozné"




7 comments:

  1. dokonalé fotky ;) aj ja behám, milujem to! a po 800ke sme na tom podobne ;D

    ReplyDelete
  2. Pekné fotky, miestami mi prídu až tak retro.:)
    Aj ja behám, ale skôr sama alebo len tak s kamarátkou, a väčšinou večer. :)

    http://anetabjelakova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. super fotky :) atletika je skvělá :3

    ReplyDelete
  4. skvelé fotky :)
    ja behávam len tak "rekreačne" :D obdivujem ťa v tomto. ja by som sa strepala na každej prekážke a nezáležalo by veľmi na tom, ako veľa som to trénovala :D

    ReplyDelete
  5. vzdycky jsem bezkynim zavidela ty namakany brisaky :D

    ReplyDelete