11/29/2013

Winter Outfits

Pěkný páteční večer. Odpočítávala jsem sekundy v poslední hodině. Dnes mě to vážně vůbec nebavilo. Konečně víked. No to trvalo! Tenhle týden se o dost ochladilo a teploty jsou pod nulou. Jak já to nesnáším.. Zima ještě ani nezačala a už chci teplo. Prostě mi vadí, jak se pořád lidi jen třesou zimnou, odfukují "kouř" z úst a nejhorší je ta rýma , která se drží celou zimu dokud se neoteplí. A ty oufity v zimě taky nejsou až tak nápadité. Většinou je to samé, protože desítku zimních bund opravdu nemám. Proto jsem se rozhodla, že jsem přidám nějaké inspirativní outfity, které se mi moc líbí. :)





 
 
 

http://cdn12.lbstatic.nu/files/looks/large/2012/12/11/2704363_a7.jpg?1355260873 
Jaký se Vám líbí nejvíc ? :)

3 comments:

  1. Kdybych si mohla vybrat, tak bych si klidně oblékla 4. outfit, jen bych místo klapek na uši vzala nějakou čapku.

    ReplyDelete
  2. Mě se nejvíce líbí 4,5 a 6, ale všechny vypadají skvěle :)
    Whoisperfect

    ReplyDelete