1/06/2014

Péče o mé vlasy

Krásné pondělní ráno. Článek není přednastavení, právě teď se chystám na odpolední praxi a mám chvíli čas, tak napíši něco o tom, jak se starám o své vlasy. Respektive, kdo nebo co se stará o mé vlasy. :)

Když se mě sestřička ptala, co bych chtěla na Vánoce, řekla jsem jí, zdravé vlasy. Pod stromečkem jsem pak našla tuhle sadu GLISS KUR. od Schwarzkopf. Díky Ježíšku (sestřičko) je to lepší a lepší !

Sada obsahuje (z leva) šampon, balzám, regenerační expres balzám ve spreji a (pod nimi) masku.  Jde o sadu na ochranu před třepením konečků pro delší vlasy, moje jsou opravdu hrozné a už dlouho s tím bojuji, teď mám zbraň. :)
Jako první samozřejmě nanesu trošku šamponu. Šamponem si masíruji jen pokožku hlavy. Vlasům stačí pěna, nemusím na nich šampon nijak zvlášť nanášet.

Po pořádném opláchnutí nanesu na konečky balzám, jemně masíruji a nechám 2-3 minutky působit. Potom opět důkladně opláchnu.

Následuje maska. Kterou používám jen 2x-3x týdně a po 1 minutě působení opláchnu.

Z vlasů vymačkám vodu, opět jemně, protože mokré vlasy jsou k třepení nejnáchylnější. Vlasy vysuším ručníkem,aby z nich nekapali kapičky vody a pak na ně našplíchám regenerační expres balzám ve spreji, který se už nesmývá.

Vlasy už do ručníku nezabaluji a nechám je uschnout. Pokud to není opravdu nutné tak nepoužívám fén, které vlasy jen vysušuje. 

6 comments:

  1. Great post and great review. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
  2. Tuhle řadu Gliss Kur používám taky :) A neznáš nějaký přípravek pro větší hustotu vlasů? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám vlasy dost husté, proto po takovém přípravku jsem ještě nepátrala. :/

      Delete
  3. a ty si umýváš vlasy každý den?

    ReplyDelete