2/17/2014

Last days

Pěkné úterý. Já mám jarní prázdniny, takže žádné starosti nemám a jen se poflakuju ! Ale i dnes jsem byla v Brně jako každé pondělí. Tentokrát ale nakupovat. New in přidám zítra. Ale vlastně to jsou jen dvě věci. Stala se mi docela zajímavá věc. Šla jsem do Zary a nějaký milý pán mě oslovil, jestli bych nechtěla dělat modelku pro kosmetickou značku Keune. Co myslíte, mám do toho jít ? :)
obvyklý večerní workout.. (haha pozorujete ten stehení sval ?! :D )

Zítra uvidíte co je v taškách

Chubby bunny challange coming soon !

Dnešní outfit do Brna

8 comments:

  1. kdes v Brně byla? taky jsem tam byla nakupovat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Masaryčce, Svoboďáku, České a pak Olympie a Vaňkovka :)

      Delete
  2. Myslím že by si mala! Bola by to skvelá skúsenosť :)

    ReplyDelete
  3. První se už konečně nauč ten pravopis, když už tak "veřejně" píšeš !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 75 % anonymům se nikdy nezavděčím. :) Chybu opravím.

      Delete
  4. Veľmi pekný outfit :)) Lblog ♥

    ReplyDelete