3/29/2014

SMOOTHIE


Včerejší sleepover byl opět super, jako vždycky. Včera jsem si zahrála na fotografku a Katuš na modelku (fotky očekávejte brzy). Obě nás to ale tak vyčerpalo, že jsme nakonec vytuhly u filmu LOL, který jsme už jakou dobu neviděly.

A teď  k tématu. Rozhodla jsem se pro recept. Včera jsme si udělaly banánové a jahodové smoothie. Je to velice jednoduché, rychlé a podle mě vynikající !! Dost zasytí. Vlastně celý večer jsme jen pily a ani ráno jsme neměli hlad.
Ingredience:
-Nějaké ovoce, které máte rádi. My měli jahody a banány.
-mléko
-bílý jogurt

 Do nádobky nalijeme mléko, přidáme jahody a rozmixujeme.  Stejně postupujeme i u banánového smoothie, ale místo mléka do nádobky vyškrábneme bílý jogurt. Jednoduché a velmi rychlé. :)
Dobrou chuť :)


5 comments:

  1. To smoothie vypadá suprově, já samotná si v těchhle milkshacích nehorázně libuju, ale do budoucna nedoporučuju rozmixovávat něco ve skleněném hrnku, mám s tím špatné zkušenosti. ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vypadá to skleněně, ale je to plastové :D :)

      Delete
  2. To musím někdy vyzkoušet! já si dělám spíš jen takovou banánovou pěnu, ale tohle bude určitě lepší :)

    ReplyDelete
  3. Taky jsem teď hodně dělala smoothie v rámci detoxu (http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2014/03/jak-jsem-drzela-jarni-detox-vyhlaseni.html). A jahodovobánová smoothie mám nejradši, jen tam dávám sójové mléko :)

    ReplyDelete