4/15/2014

wishlist Wien

Zdravím. Zítra je poslední den před velikonočníma prázdninama a já se prostě na nic nemusím učit ! Maximálně navrhnout svoje logo, ale to je maličkost, která mně zabere pár minut a taky mě bude bavit. Nicméně, 7. května jedu do Vídně a už si pomalu plánuji, co bych si měla pořídit nového do šatníku (samozřejmě jen to, co opravdu potřebuji).

wishlist wien


Černý blazer - Ve wishlistech jsem ho už měla nespočetkrát, pořád jsem neměla příležitost si ho někde koupit, nebo prostě se mi ještě žádný až tak nezamlouval, ale tentokrát už si ho prostě koupím a né že ne Musilko ! 

Šortky - Minulý rok ve Vídni jsem si právě jedny koupila, ale pak je prodala, necítila jsem se v nich, ale nějaké potřebuji, takže džínové, nebo čistě černé bych si koupit měla.

Štětce - nevím, co bych měla o nich napsat, prostě jo, chci je, hotovo. :D




Náhrdelník - Tyhle masivní náhrdelníky mě nepřestávají ohromovat, a vždy vylepší každý jednoduchý outfit a zrovna ve Foreveru 21 bych neměla mít problém si nějaký vybrat. 

Top - Elegantní lehký letní top, který se hodí k džínám, i k sukni. Po růžovém z H&M jsem slintala jakou dobu, bohužel k mé smůle jsem ho nesehnala v mé velikosti, sakra sakra ! 

Balerínky - mám v plánu tyhle nude (nebo hnědé) i černé, balerínky jsou velmi univerzální obuv podle mě a hodí se ke všemu.

7 comments:

  1. Skvělý wishlist! S šortkama to mám stejně.. nikde nemůže najít žádný pěkný a tak jsem si dnes objednala troje z internetu, doufám, že mi budou! :d haha

    ReplyDelete
  2. tiež potrebujem čisto čierne šortky, teraz som dosť schudla a všetky sú mi z minulého leta malé :)

    ReplyDelete
  3. Podobné topy maji v H&M nebo Bershce :) a kam přesně se chystáš? I do primarku?

    ReplyDelete
  4. Krásne veci, tiež by sa mi niektoré z nich hodili! Hlavne teda tie šortky, tiež hľadám tie správne :) A ten ružový top je krásny ♥

    Stray Alley

    ReplyDelete
  5. Sáčko/blazer, štětce a velký náhrdelníky mám taky na wishlistu)

    ReplyDelete
  6. Parádní wishlist, na všem bych se s tebou shodla a vše ti schvaluji :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/spotrebovano-brezen-2013.html

    ReplyDelete