5/15/2014

Fitness

Zdravím. Zase se hlásím a to tentokrát s informacemi o tom, co mě čeká následující tři dny a taky mám pro váš takový "new in" opravdu v uvozovkách. New inem asi nepřekvapím fashion nadšence, ale třeba zaujme sportovce. 

Tak já bych začla právě tím, co jsem si dnes koupila. Vlastně jsem si to objednala už před dvěmi dny, ale dnes jsem si pro to jela. Jela jsem si do Fitness shopu v Brně pro tejp. Kdo sleduje můj blog, mohl si všimnout, že jsem se nedávno zranila. V neděli mě čekají první závody od zranění a právě tejp slouží k tomu, aby poškozené místo ochránil před zhoršením. Více informací bych mohla napsat do samostatného článku právě o tejpech, teď to nebudu nijak rozebírat. 

Při čekání, než si pán přede mnou vybere správné protejny, jsem se rozhlédla po nějaké energy tyčince a vybrala si karamelovou, která vypadala opravdu chutně. Jsem moc ráda, za tak milého prodavače, který mi nakonec doporučil úplně jinou tyčinku a narovinu řekl, že ta, kterou jsem si vybrala předtím, je pěkně hnusná. Tak jsem velmi zvědavá na tuhle, prý hodně zasytí a doplní vás pořádnou energií. :)

Tak a teď o tom co mě následující tři dny čeká. Určitě do pondělí nepřidám článek, možná až v úterý. Budu cestovat, hodně. Zítra z Kobylí do Brna do školy, rovnou z Brna do Břeclavi za jedním z trenérů, aby mi aplikoval na stehno tejpy, pak se vydám za ségrou do Bořetic a tam zůstanu až do soboty, kdy brzy ráno vyrážím do Osvětimského koncentračního tábora. Přijedu zpět do Bořetic a ráno v neděli vyrážím na závody do Olomouce. No, doufám, že to všechno zvládnu, nejsem odpočará už teď a to mě ještě čeká tohle. 

Tak se mějte krásně a na povzbuzení chci říct, že do začátku prázdnin zbývá cca 30 dní (počátám bez víkendů) :)






No comments:

Post a Comment