7/24/2014

TIME

MIZERNÉ,MIZERNÉ.... takhle bych nazvala svou aktivitu tady na blogu. Myslela jsem si, že o prázdninách budu mít na blog více času, bohužel jsem se velice zmýlila. Ovšem, nebudu Vám tady říkat, že za mou neaktivitu může nedostatek času. Ano, z větší části to tak je, ale je tady také pár procent toho, že se mi vlastně ani nic přidávat nechce, nemám nápady, zkrátka ten blogový svět mě teď opustil. Já věřím, že mě to zas někdy chytne a vrátím se v plné síle, ale teď se raději věnuji všem osobám, věcem a aktivitám okolo, kromě blogu bohužel. S pozdravem Nicole-em.

 
 
 

7 comments:

  1. ty si krásna vo všetkom :)
    bola by som rada keby si sa zapojila do mojej giveaway o šaty a voňavku http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. dneska jsem tě viděla v Olympii v Brně tam nahoře u jídla :D :)

    ReplyDelete
  3. aka si zlata na tych fotkach :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj nominovala jsem tě do Liebster Awar Tag.Budu ráda když se do něj zapojíš.http://nickome.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Jsi krásná, hrozně sympatická ;-)

    ReplyDelete
  6. Chápu tě, chápu tvoje pocity, proto jsem na to šla trošku jinak... :)

    Ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    ReplyDelete