4/05/2012

My future room

Rozhodla jsem se vám trošku přiblížit, jak bude vypadat můj pokoj doufám, že už budoucí měsíc. Navrhla jsem několik plánků a nejlepší s mojí sestrou se mě zdál tenhle:


Jak se líbí vám ? Samozdřejmě nehleďte na rozměry, vůbec se mi to nechtělo dělat podle toho kolik má pokoj metrů, jen aby jsem měla představu.

Kdybych to měla ještě více přiblížit, tak to dám v určitých bodech:

1. Pokoj bude v bílé, tmavě fialové barvě. Nábytek chci bílý.

2. Na zdi kde je postel tak v rohu nahoře na stěně chci tuhle samolepku:
(zajímalo by mě, proč to není vybarveno na černo,nějak to blbne. Pro přesný náhled se podívejte SEM.)
Ornament do rohu

3.Na dlouhé stěně vedle postele si můžete všimnout, že tam mám obrazy, chci přesněji tyhle tři:

MARILYN MONROE - glamour plakáty | fotky | obrázky | posteryLONDON 1948 OLYMPICS - opening ceremony plakáty | fotky | obrázky | postery



AUDREY HEPBURN - breakfast plakáty | fotky | obrázky | postery






Marilyn Monroe- Pro mě největší světová herečka a legenda.

Audrey Hepburn- Podobně jako Marilyn !

Zahájení LOH- Ano, ta myšlenka je pro mě dost inspirující
a budu si jí číst vždy, když pojedu někam na závody !




4. Koberec by jsem si časem chtěla pořídit nějaký fialový chlupaťoučký a jemný.

                                             






                                              5. Dlouhé bílé nebo fialové závěsy až na zem !


LILL Závěsy IKEA Tenká, jemná tkanina; propouští světlo. Lze zkrátit do požadované délky; není třeba lemování.
SARITA Závěsy IKEA Tenká, jemná tkanina; propouští světlo. Snadno se upraví do požadované délky za pomoci nažehlovací pásky.





































































Snad ještě nějaké další doplňky a budu moc spokojená ! A Vám se to líbí ? nebo jste na jinačí styl ? :)

6 comments:

  1. týýjooo...tak ty budeš mít teda pořádně stylový pokoj :OO taky bych takový chtěla :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, krásné, mám pokoj do červeno černé barvy, na zdi mám samolepku takové kytky, ale teď toho lituji, že jsem si to tam dala, stačí když se ti kousek odlepí dostanese za to prah a už to nedrží! hrůza :D :-)

    ReplyDelete
  3. Taky to teď řešíš :D taky jsem přemýšlela,že si to udělám v nějakém programu.Budeme se brzy stěhovat.Sice nábytek budu mít stejný (ale nevadí,mě se líbí,je půl roku starej)..Ale budu mít novou postýlku a nějakej líčící stolek.Těším se.Já ho zase chci to vínovo-krémova.A hlavně nějaké tapety,přemýšlela jsem i nad nějakým nápisem z písničky.Hlavně chci hodně poštářů do postele a krásné doplňky.Ty dělají vše nejhezčím.Až budete mít hotovo určitě sem dej fotky.Jsem zvědavá.

    ReplyDelete
  4. Bude to krásný!!!! Pak to musíš nafotit :)
    Máš krásný záhlaví

    ReplyDelete
  5. Wow, to vypadá úžasně! Těším se na fotky. :)

    ReplyDelete
  6. Ty závěsy u tý postele mě dostaly! :) Suprovej nápad .. určitě pak pokojíček vyfoť ve finále :)

    ReplyDelete