4/03/2012

Nude-black wishlist


Ahoj ! Doufám, že se máte pěkně, už konečně vylezlo sluníčko, ale já bohužel nikam nemůžu. haha, doufám že mi pan doktor řekne zítra něco ve smyslu " Ok, už můžeš jít do školy a můžeš chodit ven." No a tak, když nemůžu dělat nic jiného než čučet doma, tak jsem si přichystala wishlist toho co bych si chtěla pořídit do KONCE KVĚTNA. Můj wishlist se změnil oproti tomu co jsem dávala asi před měsícem a to rázně tady je.

Můj nastávající wishlist:

Volánkový top- Nějaké sváteční volánkové by se mi moc hodilo !
Nude/Černé jeansy- Ano, opravdu potřebuji černé jeansy ty nude jsou spíše doplňkové ;)
Wedges- Myslím, že raději sáhnu po černých, protože se hodí opravdu ke všemu, no ještě uvidíme.
Mini černá sukně- Doufám, že je v H&M mají pořád !
Wayfair- tak tyhle brýle se mi začali hodně líbit a byla by škoda si je nepořídit.
Blazer- Ano, prosím ať seženu nějaký takový za dobrou cenu !

Rozdíly v předešlém wishlistu:
1. Po křiváku už tak moc netoužím
2. Červená rtěnka by se mi docela i hodila, ale nevím, jestli by se tak hodila ke mě. Uvidím ještě.
3. Oxfordky , haha.. Má je teď skoro každý a myslím, že když si pořídím wedges tak udělám lépe.

Co myslíte ? Je wishlist dobrý ? Poradili by jste mi něco ? kde můžu koupit ? Kde naopak nekoupit raději ? Pište ! budu moc ráda za všechny rady !

10 comments:

  1. Já osobně bych takový wishlist asi neměla, ty věci jsou moooc hezké, ale chybí mi tam něco originálnějšího, takového odvážnějšího, nějaký vzor (to jsem celá já :D) ale je to tvůj styl :) ikdyž bych řekla, že holky v tvém věku nosí barevnější věci :D aspoň jde vidět, že máš sklon k eleganci :) a ty černé boty jsou krásné! :)

    ReplyDelete
  2. Úú , přesně můj wishlit teda ještě s dalšími 100 věcmi:D :D ( skromnost k mé povaze moc nepatří ,no :D )
    Miluji NUDE barvu a starorůžovou ♥ a sáčko taky potřebuju :) a ty boty na klínku ♥

    ReplyDelete
  3. Tyhle wayfarerky mám a hrozně bych na léto chtěla nijáký botky jako jsou ty nahoře.. mmmm, už po nich toužim hroznou dobu ))

    ReplyDelete
  4. skvelý wishlist!! :) blazer k čierným skinny a wedges bude vyzerať úžasne :) ja by som pozrela v Hmku, Topshope Zare alebo v Tally Weijl :)

    ReplyDelete
  5. Mám také takový!Kde nakupovat bych i věděla,ale kde na to vzít? .. :D Toť druhá a složitější otázka!

    ReplyDelete
  6. super wishlist,máš dobrý štýl!:-)

    ReplyDelete
  7. Great wishlist! I'm searching nude and mint colour clothes for myself. :)

    ReplyDelete
  8. oboje dvoje boty jsou naprosto dokonalé! přesně takové bych si přála:)
    a nude a černá to jsou naprosto dokonalé barvy :)

    France baby fashion

    ReplyDelete