6/04/2013

...

Jen bych chtěla říct pár slov a to,že každý den myslím na lidi, co bojují z povodněmi a chtěla bych jim popřát hodně štěstí, nervů, a hlavně tu pevnou půdu pod nohama. Pršet by přece nemělo věčně a já věřím a doufám, že tohle za chvíli přestane.

Pomozte lidem zasaženým povodní zasláním DMS ve tvaru DMS ADRA na číslo 87777, cena dárcovské SMS je 30,- (více informací + číslo účtu veřejné sbírky na adra.cz).

Také bych chtěla čtenářům vzkázat, že se moc omlouvám, za mou neaktivitu, která nejspíš nebude lepší ani příští týden. Doháníme známky, připravujeme se na hody a taky trénuji. Což mi zabere času, že jsem ráda, že si můžu pak jen lehnout a spát. 

Blogu bych se naplno začala věnovat tehdy, až se to všechno uklidní. Což by mělo být kolem 20. června. Jinak všem přeji ať si opraví všechny známky co potřebují a ať jim vše vychází , tak jak chtějí a zatím se mějte moc pěkně. :)

5 comments:

  1. Taky je mi tech lidí hrozně líto :( snad brzo přestane pršet :)
    Nechceš nás sledovat ?? :) Já už tě sleduju docela dlouho tak se aspoň koukni na náš blog, teda jestli chceš :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Taky je mi líto.. Držím palce ať to dobře dopadne.

    ReplyDelete
  3. Pozývam ťa na giveaway ku mne na blog! :)

    ReplyDelete
  4. To mi je moc ľúto. Hádam to bude čoskoro všetko ok.

    ReplyDelete