6/02/2013

Blogilates tip

Ahojte, omlouvám se, že včera nebyl článek Byla jsem na závodech v Třinci a dojeli jsme v 8 a já už neměla sílu ani náladu něco přidávat. Celý den nám byla hrozná zima a někdy i poprchávalo. Neatletické počasí, no snad už bude líp.

Za pár týdnů tu máme léto. (Už! Konečně ! Tak dlouho jsem se těšila) A s létem přichází hlavně méně oblečení a jízdy na koupaliště(juchjuch,už jsem byla bílá jako stěna hodně dlouho). A kdo chce na koupališti vypadat jako koblížek ? Na internetu jsem našla cvičení, které se nazývá BLOGILATES, myslím si, že hodně z vás o tom slyšelo a třeba i nějaké cvičení zkusilo, nebo už jste tak daleko, že jedete podle měsíčního kalendáře (o kterém se zachvíli dozvíte více) A užíváte si srandu s milou a srandovní Cassey na jejím webu www.blogilates.com nebo na jejím youtube kanálu http://www.youtube.com/user/blogilates

O čem to je ?

Blogilates vzniklo spojením dvou slov. Blog a pilates. Význam slova blog snad vysvětlovat nemusím, to bychom tu nebyli.. Ale o pilates nemusí vědět každý. Cílem pilates je zlepšit kontrolu nad svým tělem, posílit jej a zlepšit jeho ohebnost.


Kdo mi k tomu pomůže ?

Autorkou blogilates je mladičká Cassey. je původem z Vietnamu a žije v Los Angeles. Její angličtina je výborná, takže se nemusíte bát toho, že by jste nerozuměli. Cassey také navrhuje vlastní oblečení, které prodává ve svém e-shopu na webových stránkách (nebojte se taky na to dojde). A můžete ho vidět také v jejich videí, kde má vždy jiné oblečení, což mě dost zaujalo. 


O cvičení

Cvičení je dost. Cassey má videa, z nichž si můžete vybrat, co by jste chtěli posílit. Stehna,lýtka,břicho,ramena..Všechno najdete. Také cardio videa, kde hodně spálíte i protahovací videa. Mě osobně se nejvíc líbí videa tzv. "Challenges" - jsou to krátká videa na jednu písničku, která jsou podle mě hodně zábavná a přitom posilujete vždy nějakou část těla.Jak už padla řeč na měsíční kalendář. Cassey, každý měsíc vydává nový plán. Já jsem se teda rozhodla, že podle něj cvičit nebudu. Raději si vybírám videa, která chci a na jaké mám zrovna náladu. Ale tím měsíční plán nezavrhám, ba naopak. Myslím si, že kdo nemá žádnou aktivitu a chtěl by něco pro své tělo udělat, tak tohle je přímo pro něj ! Stačí se jen přihlásit do newsletteru a Cassie vám bude zasílat e-maily a s nimi i hesla, která potřebuje ke stáhnutí měsíčního plánu.

jedno z moc zábavných challanges


Opravdu to zabírá?

Pokud tomu moc nevěříte a váháte, tak na jejím webu můžete najít i tzv. " Before & After " Jsou to příběhy a proměny lidí, kteří s Cassey cvičili a teď se chlubí s tím, jak dopadli. Jako třeba obrovská a úžasná přeměna  Nikki.
Nikki Joseph

Tak co ? Inspirovalo vás to aspoň trochu ? Kdo o Cassey už věděl ? A kdo ještě ne ? Zkusíte něco z jejich videí ? :)

6 comments:

  1. s cassey cvičím rada, niektoré jej videá sú celkom zaberáky ale tá jej energia ma vždy nakopne, nie ako pri jillian, čo ma už celkom nudilo ... napriek tomu mám radšej zuzku light ( i keď to jej funenie mi niekedy lezie na nervy :D), ale zas sa mi páči, že si človek ide podľa seba

    ReplyDelete
  2. Cassey je nejlepší, od té doby co jsem začala cvičit, tak jsem jí věrná, ona mě k tomu vlastně tak trochu dokopala :D), protože cvičení s ní je úplně o ničem jiném
    Mám ráda What makes you bootyful? a Call me maybe mighty squat challenge

    ReplyDelete
  3. vyzerá to zaujimavo možno to zajtra skusim :)

    ReplyDelete
  4. Joo Cassey je skvělá, cvičím s ní ráda! nejčastěji challenge a bikini blasters. Líbí se mi, jak dokáže nakopnout do cvičení:)

    ReplyDelete
  5. No kdybych měla tak vůli se k tomu dopracovat!!:D

    ReplyDelete
  6. Ahoj :) prosíím, mohla by ses zaregistrovat tady? http://www.kupi.cz/?u=fs4lr .Sbírám tam totiž body za každýho člověka, který se zaregistruje. Ty body pak vyměním za poukázky do obchodů. Děkuju moooc :) taky můžeš začít sbírat ;)

    ReplyDelete