1/31/2014

My music world

Noha se nelepší a já se můžu s mistrovstvím Moravy a Slezska a nadějí na medaily rozloučit. Zároveň se tak můžu rozloučit se závodama v mé milované Vídni a přivítat 2 týdny volna co se týče běhání, posilování, cardia, jógy a všeho....Náladu mi nelepšuje ani podařené vysvědčení, kde se našly nakonec jen dvě dvojky, jak jste dopadli Vy ? :)

Přemýšlela jsem o čem budu psát a rozhodla jsem se, že vám ukáži trošku "můj hudební svět" a tak vás zasvětím do toho, co vlastně poslouchám a co mi jde po hudební stránce k chuti.


8 comments:

  1. S vysvědčením jsem na tom poměrně o trochu hůř, než ty, ale to se vsákne. :D
    Je mi líto té nohy. Co se týče mistrovství Moravy a Slezska, tak předpokládám, že jsi z Moravskoslezska (jak nečekané:D), můžu se zeptat, ze kterého města? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejsem z Moravskoslezského kraje ale z Jihomoravského :)) Jsem z malé vesničky - Kobylí, cca 50km od Brna :)

      Delete
  2. Aha, tak to jsem měla jen špatný odhad, tak to nic. :-)

    ReplyDelete
  3. Nemáš špatný hudební vkus jen mi připadá, že tu máš samé písničky co hrají momentálně v rádiích, čili ty nejznámější, jako kdyby ses snažila zavděčit všem. Jen můj názor ;) jinak přeju, aby se Ti noha brzo uzdravila

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikomu se zavděčit opravdu nechci. Prostě je to to, co ráda poslouchám. Ale jsem ráda za tvůj názor, ale opravdu se nikomu zavděčit nechci. ;) A děkuji, snad bude za chvíli vpohodě.

      Delete
  4. hey brother ted poslouchám pořád dokola :DD a ten klip je super.
    zvu tě ke mně na oasap giveaway o oblečení dle tvého výběru! čím více lidí se přihlásí, tím hodnotnější cena! ^^

    ReplyDelete