2/02/2014

wishlist

Čaute, přeji vám pěknou neděli. Noha je lepší. Už mě při chůzi bodá jen na jednom místě a netáhne se to přes celé stehno, takže už pomalu ale jistě vycházím ze skupiny lidí, co neumí normálně chodit. Když jsem viděla časy ze včerejší osmistovky, tak jsem se pořádně (promiňte ten výraz) nasrala, protože na bronzovou medaily bych na 80% opravdu měla. Achjo, snad příště.....

Opravdu dlouho tu nebyl žádný wishlist. Proto jsem se rozhodla zapátrat v paměti, co bych si tak chtěla pěkného koupit a něco mě napadlo. :) 



wishlis


wishlis1


6 comments:

  1. světlé sáčko mám taky na wishlistu:))

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Sako by se mi taky hodilo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Hezký wishlist. Sako a kabelka by se mi taky hodily :)
    Whoisperfect

    ReplyDelete
  4. Krásné věci! Mě by se hlavně líbila ta kabelka, protože ty plátěné co nosím jsou sice fajn, ale přece jen by to chtělo něco, co víc vydrží :) A ta peněženka jed okonalá, i když taky pěkně drahá .. no, taky bych novou potřebovala, ta moje růžová s obrázkem myšičky je sice roztomilá, ale ... :D

    ReplyDelete
  5. Tak snad to s tou nohou ted už bude jen lepší :-* skvělý kousky!

    ReplyDelete