2/04/2014

WORKOUT TIP- Skákání přes švihadlo

Krásný večer. Dnes bylo tak nádherně ! Ta zima by se už nemusela vracet. A protože bylo dnes tak krásně, nemohla jsem to vydržet a šla jsem si ven zacvičit. Běhat jsem ještě nebyla, musím na tu nohu pomaleji, ale místo běhu jsem si dala "švihadlovou patnácti minutovku".


Skákání přes švihadlo je dokonalé na spalování kalorií, hubnutí, ploché břicho a problémy s celulitidou.

Skákáním navíc zdokonalíte svou koordinaci, schopnost udržovat rovnováhu a zvýšíte tělesnou kondici.


-15 minut se švihadlem se rovná 30 minutám kondičního běhu

-Hodinovým skákáním přes švihadlo spálíte 725 kalorií.


Jakou polohu zaujmout během tréninku ?
- Vaše tělo musí být dokonale vzpřímené, hlava v linii krku a páteře
- Břišní svaly musí být stažené


Já osobně skáči přes švihadlo v běžeckých botách (které mají dobré odpružení) a hlavně někde na měkkém povrchu.

8 comments:

  1. Tak to tě obdivuji, jeden čas jsem švihadlo zkoušela, ale po pár minutách jsem myslela, že umřu :D Ale určitě je to skvělé, i modelky VS skáčou :)

    ReplyDelete
  2. skákanie cez švihadlo bol kedysi moj hlavný treningový program. A aj mi pomohol schudnut.
    Štýl ženy

    ReplyDelete
  3. Já teda moc dlouho skákat nedokážu:D 3 minuty a už se válím po zemi:D

    ReplyDelete
  4. skákání je fajn :P moc ti to sluší

    ReplyDelete
  5. Skákání přes švihadlo mám moc ráda!:-)

    ReplyDelete
  6. Wow 15 minút tak to máš môj obdiv!! :) Nás to trénerka donútila spravit raz a nikto nevydržal dlhšie než 5 minút :D :)

    ReplyDelete
  7. Já už vyrazila i běhat. Bála jsem se že zmrznu, ale nakonec to bylo fajn :)
    A docela mě zaujalo i to skákání teda :)

    ReplyDelete
  8. Skákání přes švihadlo mám moc ráda. Když je teplo tak si ráda chodím zaskákat, ale vždycky to v kuse vydržím tak minutu pak se musím vydýchat, ale moc mě to baví :) ..A naštěstí jsem si asi před měsícem vzpomněla že když jsem v tělocviku uvolněna - tj. že se protahuju a cvičím cviky na skoliozu a na břicho. Že do toho cvičícího plánu můžu přidat i švihadlo - zvlášť teď když už mám pevné a odpružené boty na fitness :) ...Jen mě mrzí že jsou ty tělocviky teď takové nepravidelné, takže se stalo i to že jsme ho třeba měli i jenom jednou týdně :(
    A protože tělocvikáři jedou příští týden na lyžák takže nám tělocviky odpadnou a ani novou posilku nám určitě nikdo neotevře :((

    lucysworlds.blogspot.cz

    ReplyDelete